Comenzi prin telefon: 021 405 00 60
0

Extragarantie pentru televizoare

Ce este extragarantia?
Un serviciu care se achizitioneaza optional doar impreuna cu produsul si care pe parcursul valabilitatii ofera utilizatorului urmatoarele beneficii:
- Remedierea defectelor de fabricatie sau a defectelor aparute ca urmare a utilizarii produsului in conditii normale;
- Transportul produsului defect de la client la unitatea de service si retur;
- Inlocuirea produsului in cazul in care nu se poate remedia defectul, in conditiile definite de prezenta informare.

La ce te ajuta extragarantia?
Acest serviciu asigura extinderea perioadei de garantie comerciala cu inca doi ani peste perioada oferita de furnizori.

Cum functioneza extragarantia?
Serviciul poate fi achizitionat de orice fel de client, fie el persoana fizica sau juridica, indiferent de modalitatea in care a facut achizitia produsului: online, sau din magazine.

Pentru a beneficia de serviciile oferite de extragarantie in momentul defectarii produsului clientul se va adresa departamentului relatii clienti ALTEX, comunicand datele referitoare la documentul de achizitie al extragarantiei si defectul semnalat.

Care sunt defectele neacoperite de extragarantie?

Nu sunt acoperite de extragarantie defectele aparute ca urmare a utilizarii defectuoase a produsului, precum:

- Utilizarea cu tensiune de alimentare necorespunzatoare;

- Folosirea in conditii de umiditate excesiva, mediu coroziv, prezenta lichidelor in interiorul produselor sau a altor corpuri straine;

- Efectuarea de interventii neautorizate de service;

- Deteriorari mecanice provocate de caderea, lovirea, presarea, actiunea unor agenti chimici, inclusiv ca urmare a nerespectarii conditiilor de ambalare;

Cum cumpar acest serviciu?
Serviciului de extragarantie se poate achizitiona numai impreuna cu produsul la care face referire, pe aceeasi factura fiscala.

Cat costa extragarantia?

COD Serviciu

Valoare produs (televizor)

Pret extragarantie 2 ani
(lei)

GARTV0-700

          -  

         700

79.9

GARTV701-1200

      701

     1,200

99.9

GARTV1201-1700

   1,201

     1,700

159.9

GARTV1701-2500

   1,701

     2,500

229.9

GARTV2501-3500

   2,501

     3,500

299.9

GARTV3501-5000

   3,501

     5,000

399.9

GARTV5001-7000

   5,001

     7,000

499.9

GARTV7001-30000

   7,001

   30,000

799.9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Alte clauze

- Produsul se va repara intr-un interval de pana la 15 zile lucratoare de la data receptionarii produsului defect de reprezentantul unitatii de service.

- Daca reparatia nu se poate efectua, compania de service se obliga sa inlocuiasca produsul cu altul functional avand caracteristici tehnice asemanatoare sau superioare.

- Produsul reparat/inlocuit va beneficia de perioada de garantie extinsa ramasa pana la expirarea acesteia. La expedierea produsului prin curier, clientul va ambala produsul in ambalajul original sau in alt ambalaj care sa permita transportul in siguranta. Produsele deteriorate pe parcursul transportului nu fac obiectul extragarantiei.

- Orice modificare pe certificatul de extragarantie duce la anularea documentului si pierderea extragarantiei.

Valabilitate extragarantie

Extragarantia este valabila doar insotita de urmatoarele documente in original:

- documentul de achizitie al produsului si al serviciului de extragarantie;

- certificatul de garantie completat corect;

- certificatul de extragarantie completat corect;

- solicitare.